Sedaa26 kız senesi erkek senesi diye birsey yok bana kalırsa 🥰 Rabbim kime hangisini nasip görürse diye birsey var bence. Doğada herşey eşit ☺️ Atıyorum mesela benim yaşadığım şehirde hep erkek duymuşumdur ama burdan 500 km uzaklıkta başka şehirde kız çoktur. Ama yeryüzünde hepsi eşittir 🤗