Nesibee1 gulsahhzry çok fikir değiştirdim ben içime hiç ısınmadı ama kuzey bi iyi geldi öyle karar verdik artık adıyla yaşasın hepsi 😍☺️💞
gulsahhzry Nesibee1 ben de öyle valla çok fikir değiştirdim içime sinmedi diğerleri. Aminn inşallah hepsi ❤️🙏🏼
2cocukannesiiii Bende varım 21+4teyim Abdullah hamza koyacağız inşaAllah 😍 Rabbim hepinizin çocuklarınızı hayırlı eylesin🤗
MerveYk1803 Kızlar merhaba, 10+2 hamileyim. Bugün doktor tam belli değil yanılıyor olabilirim ama bacaklarının orda çıkıntı var erkek galiba dedi. Acaba değişir mi 🤔 böyle bi durum başına gelen varmı
2cocukannesiiii MerveYk1803 benim 16. Haftada doktorum erkek olduğunu söykedi bacak arasında ki çıkıntıdan dolayı 20. Haftada bizzat kendim gördüm daha çok inandım 😀
MerveYk1803 2cocukannesiiii benim erken mi ki daha acaba ya 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ bilemedim doktorda sadece tahmin yürüttü ama işte
2cocukannesiiii MerveYk1803 emin değilsiniz doktorda emin konuşmamış biraz daha sabredin 1 ay sonra öğrenirsiniz net bir şekilde sonra hayal kırıklığı olmasın, ben hep kız diyordum eşim inatla oğlum diyordu onun dediği çıktı annem inanmadı hala inanmıyor kız olduğunu hissediyordu oda benim gibi🤗😀
Epili Oyku22 Kısmetse oğlumun adı ‘ YAMAN’ olacak. Babası karar verdi bense hiç müdahale etmedim adı gibi yaman olsun oğlum sağlıklı olsun inşallah
Mavis222 Eymen ismini de ayaz ismini de çok seviyorum ama eşimi ikna edemedim en sonunda utku isminde karar kıldık ☺
2cocukannesiiii MerveYk1803 inşaAllah Rabbim herkese nasip etsin sağlıkla kucağına almayı çok heyecanlı bir bekleyiş Rabbim isteyen herkese de yaşatsın bu sevinci 😊 Rabbim kolay doğum nasip etsin bir solukta inşaAllah