sydtns İyi günler, Haftadayız ve bebeğimin alınacak eksikleri bitti şükür. Sıra bana gelebildi sonunda 🥵 2 takım pijama ve gecelik seti vs aldım ancak hala emzirme sütyeni veya atleti alamadım. Kararsız kaldım. Balenli sütyen kullanımı pek önerilmiyormuş siz emzirme sütyeni olarak kaplı mı kapsız mı tercih edeceksiniz ?
Efsuni sydtns benim yaz bebeği olacak o sıcaklarda kaplilar rahat nefes aldırmaz diye kapsız sutyen aldim zaten ikisini almak mantıklı gelmiyor bana bu yuzden tercihim sutyenden yana oldu atlet hemen siyrilir yahut giyinmeyi tercih etmedigim zamanlarda sutyen tek kullanabilirim
Akifinannesi sydtns kapsız rahat bişey aldım h&mden ama çok terletiyor kalın ya bence ona da dikkat edin alırkne yazın hatta eylülde felan da sıcakta zor oluyor genelde hep ip askıları kalın zaten
Sengulkrgz sydtns atletsiz hayatta duramam yaz kis giyerim...Ben atlet alacagim bir kac tane ve kapli olanlardan alacagim obur turlu olanlar gogus ucunu belli ediyor.Birde kapli olursa gogus daha duzgun durur ama kapsizda hoa durmaz
Sinem21 sydtns birer tane aldım sadece çok kullanışlı olacağını düşünmüyorum onların açıkcası sırf bulunsun diye aldım
sydtns Efsuni benimde ağustos 🥴 hem atlet hem sütyen takmam bende ama kapsız sütyenden göğüs ucu çok belli olurmu acaba. Silverette kalkanda aldım gerçi ucu belli olmaz ama yinede kafam karıştı. Birde balensiz sütyenler çok dağınık gösteriyormuş bilmiyorum napacam :)
Efsuni sydtns göğüs pedi ve kalkan kullanacağım için ucu belli olmaz diyorum ayrıca lohusalık dönemi üstelik yaz sıcakları vücut yine hormonal dengesizliklere maruz kalacak kaplı ben kullanamam sıkar beni ki şu an bile sutyenler ağrıtıyor kasindiriyor sporcu sütyenlerinden kullaniyorum gece onu bile cikartiyorum😬 ama ne olur ne olmaz bir tane kaplı alınabilir cok ince kıyafetlerin altına giyinmek icin
Cankusssssss benim de temmuz belim çok terliyor üşütürüm diye emzirme atleti aldım ama emzirme sütyeni de var malum sıcak terledikçe değiştiririrm bir de korse vücuda dire takılmıyor tahriş ediyor emzirme atleti giyersem üzerine takarım diye düşündüm
Pnrarvn Kızlar bedeni nasıl karar verdiniz şimdikinden büyür mü süt olunca şuanki bedenden bir beden büyük felan mı almak lazım
Rrraaaiiinnn Pnrarvn ben kapsiz aldim beden 100 cm vardi denemek icin aldim normalde gogsum hamilelik oncesi 75 80 arasinda olurdu ama 100 bile su an rahat nasipse sutlenince tam olacak bence buyuk secin derim
sydtns Çok çetrefilli çıktı bu iş valla 😄 çözemedim napayım ben doğumdan 1-1,5 ay sonra okula dönücem mecbur kapsız göğüs ucu sıkıntı yaratacak. Normal askılı sütyeniminde askısı çıkıyo zaten tam açılıyo normal alıp onu mu kullansam 😄
1ogrencianne sydtns ben kapsız aldım canımm e-bebekte 18 tl idi iki tane aldım. Güzel bir şeye benziyor 😊
sydtns 1ogrencianne gördüm aslında orda ama kutuyu açıp bakabilir miyim diye çekindim bıraktım bi dahakinr bakayım bari 😄
Pnrarvn Rrraaaiiinnn teşekkür ederim inşallah bol bol sütlerimiz olur bebişlerimiz kısmetleriyle gelir inşallah 😊
1ogrencianne Yasemincifci dolgulu olanlar var ya onlar canım. Kapsız olanlar da düz kumaş gibi oluyor
1ogrencianne sydtns ben de bi tanesini açmışlardı ondan baktım 😂😂 fiyatı da uygun çok pahalı bi şey almak istemedim emzirme önlüğü de aldım zaten 😊
25agustos sydtns dikişsiz sütyenlerden almayı düşünüyorum şimdi de öyle kullanıyorum. Atlet olarak da kaplı atletlerden almayı düşünüyorum
Rrraaaiiinnn Pnrarvn ins. Allahim sut olur dediginiz gbi hayirlisi ile bebisler icin aylardir arastrma kosturma yapiyoruz bi emsinler bizde onca yorgunluga ragmen dinlenmis ve mutlu olalim
Rrraaaiiinnn Semisko evet penye aldim nasipse gogus ucu belli olur mu diye dusunuyordum ama gogus pedi yapistrcagim icin sut akmasin diye belli olmaz icimde :) kaplilarda emzirmede asagiya iktirmek zpr olurmus duye okumustum tercih meselesi tabi