Kizlar 40+2 de dogurdum cok sukur kizimi 🌸 cok zor bir dogumdu anlatip kimseyi korkutmak istemem herkesin vucut yapisi farkli ama şunu anladım ki boyum 1,80 ve hamileliğimde çok az kilo aldım ayrıca pilates eğitmeniyim yürüyüşler, squatlar faso fiso diyebilirim kendi adıma :)) vucud ne yaparsan yap ben karar veririm diyor demekki ve evet geçip gidiyor acılar yapıcak hiçbişey yok her 2 doğumda da acı var acısız hşçbişey olmuyor once kendinizi buna hazırlayın cocugunuz için yapacağınız ilk fedakarlık olucak sonucta 🥰 Şimdiden herkesi Allah kurtarsın 🤲🏻👼🏻