cansuuhakann hep farkli drlara gttim hep de memnun kaldim güleryüz ne sorsan cevaplaniyor çatı muayenesi oldum ayşegül çinkayada dün hiç acıtmadı zaten psikolojik olarak da rahatlatarak yapti. Gamze hanm da iyi. Raziyeydi sanirim adi o dr da iyi. Erkek genç bir dr vardı sadece o biraz toy geldi bana sorduklarima pek cevap veremedi. Batuhan dı adı sanrm. Ama o da gayet ilgiliydi Ben ozel bi dr seçmeye gerek duymadim o yüzden