Pinpin Zulall evet bende elimden geldiğince sağlıklı besleniyorum ama gebelik şekeri olduğu için sınırlı yiyorum o yüzden bebekte bende fazla kilo almıyoruz maşallah sizinki çok iyi olmuş bizide iki hafta sonra tekrarr çağırdı bakalım kaç kilo olacağız :)
Pinpin Nslhn38 anladım canımmm doğrudur ama benim doktorumda bol bol kuruyemiş tüket diyor bakalımmm kuruyemiş yedikçe artacak mı göreceğiz :)