bmomsy canım bende olumsuz yorumlara rağmen aldım. Çok beğendiğim için. Bebekten bebeğe değişecek bir durum kabul edip etmemesi. Bazı bebeklerde sadece bu modeli kabul etmiş. Bebek doğduğu zaman bakacağım umarım kabul eder yine de aventin başka modelini yedek olarak alacağım ama indirim bekliyorum. Soothie emziği de indirim takip ederek aldım 30 tl ye. İndirim beklersen kaybında çok olmaz. Acelen yoksa yani doğuma daha varsa indirimi bekleyip almak en güzeli ☺️