Medine55 Kızlar burda bir postta görmüştüm. 32 haftalık Hamileyim hiç ishal yaşamam normalde isal Doğum habercisi yazmışlardı ve isalim aşırı ağrım var tuvalete de çıkamıyorum isal olduğum halde bi bilginiz var mı 🙄
Deletedmom277 Medine55 ishal doğum belirtisidir ama haftan da o kadar yakın değil tabii belli de olmaz bekleyip göreceksin 😂
Sengulkrgz Medine55 ayyy vallaha yorumlardan birinde bende okudum onu buyuk tuvalete cok cikmak dogum habercisiymis bende bir kac gundur asiri gidiyorum 30 haftaligim ama cok erken diye dusunuyorum sizinde oyle agrim sancim olursa doktora gidecegim hemen insallah sizinkide oyle bir sey degildir
zeykob 34 35 ten sonra 3 hafta falan ishaldim. Ki hayatımda ishal olduğum sayılıdır. 40+0 tık yok henüz. İshalle doğumun alakası yok bence