Kizlar28+6yim 3 4 gundur bebegim çok çok az oynuyo normalde tatli yedigimde hemen tepinir içerde ama şimdi sanki hiç hamile degilmisim gibi hissediyorum hemen evhamlanip gitmekde istemedim hastaneye internettende arastirdim biraz 1 2 kere bile hareket etse normal diyoda biz artik hemen hemen 7 ayligiz cok fazla hareketli olmasi gerekmiyo mu arada boyle durgun olmalari normal mi 3 4 saat hic oynamadigi oluyo