Kızlar çok fenayım ya ellerim ayaklarım çok acıyor bi kaç gün sadece sabah uyanınca şiş olup üzerine basınca ya da ellerimi açıp kapatınca acıyordu ama bu sabah uyandığımdan beri aynı ayaklarımın üstüne basınca acıyor ellerimi kapatınca falan da acıyor genel olarak yürüyüş vs yapmıyorum evdeyim hep ara sıra çarşıya çıktığımızda yürüyorum yani ev içinde iş yemek vs derken bi yürüdüğüm o. Sizce hareketsizlikten mi böyle oldum yürüyüş yapsam bu durum geçer mi ya da azalır mı☹️☹️☹️