nartanemm Pirinctanesi 22+3 haftaligiz ultrasyonda 30 eylül yazıyor bende açıkçası ekim doğumlu olmasını çok istiyorum ama bizimki sabırsız olucak sanırım 😊😊 perşembe tekrar kontrolüm var bakalım o zaman ne denilecek