Nagihanbayrktr Unluturkbusra bende yavaş yavaş alıyorum ama 30 32 haftalıkken çantamızı hazırlamayı düşünüyorum
Arendeniz Nagihanbayrktr aynen valla öyle bir de her şey o kadar pahalı ki yetişmek çok zor Allah imkanı kısıtlı olanların yardımcısı olsun 😔
Seyoss Nagihanbayrktr ayniyiz canım 17 Eylül tahmin doğum kıyafetleri tamamlandı nerdeyse beşik kaldı 😊
1ogrencianne Nagihanbayrktr tahmini 19 eylül bizim de inşaAllah 🥰 kıyafet almaya ve diğer ihtiyaçlarını almaya başladık yavaş yavaş ☺️ Beşiği annem, arabayı da babaannesi alacak 😊 Allahım sağ salim gelmelerini nasip etsin 🤲🏻♥️