Antalyada yaşıyorum 7/24 klima açıyorum afedersin sıcakta hani köpekler asfalta yatar dilini çıkarır ya öyle oluyorum günde 10 tane dondurma yiyebiliyorum tansiyonum çok oynuyor her gittiğim yerde duşta bile sicaaaaggggghhhhkkkkkk diye bağırıyorum 😤😤😤😤😤😤😤😤sinir oluyorum