Tugcehar87 Eagle564 15 hafta da nasıl anlıyorsun valla anlamadım ben 36 oldum benim bebeğimin kafası yukarda sağ tarafa kaburgalara dayıyor kendini de sertleştiriyor daha 15 haftada sağ tarafın çürüdü deme 😂😂😂valla kendini motive et ben geceleri koltukta sırt üstü yatıyorum sadece öyle rahat ediyorum
aydaks Eagle564 bende 24 haftalıgım hep sagda karnımın sag tarafı bazen öyle yüksek duruyorki hatta doktorumda dedi herseyi saga dogru diye ayaklarını basının üzerine alıyor ve elimle baktıgımda sagım hep sert hep orda cok seviyor heraşde rahat 😂
Betusunannsi 32+5 teyiz. Hep sagda hissediyordum. Hep sag tarafim agriyip kasiliyordu. Poposu sagdaymis. Ve doktor plasenta sağ yerlesimli dedi. Eşi de mi sagda anlamadim ama sag tarafim cok sert 🙈 poposu elime geliyor resmen kasilinca 😂