Duuyguum şöyle söyleyeyım canım ılk bebegım uc aylıkken kalbının durması sonucu kaybettım ıkıncı bebegımde ılk bastan berı hep yatıyorum ılk uc ay dusuk rıskım vardı yattım sonra erken dogum rıskım cıktı 25 haftadan berı vardı umursamadım 29 haftadan berı hep yatıyorum doktorum ve esım hep yatıcaksın hıcbırsey yapmak yok ıkı hafta daha dursa bebegım cok ıyı dedı doktor 36 haftadan sonra ayaklanabılırsın ama ıs yapmak yıne yok dedı zaten arıfe gunu annem gelıyor esımın ıslerı hafıflıcek cok sukur 🥰