Selvis UmudumOldun unibaby yenidoğan kullanıyorum oğluma. Piyasadaki ısşak mendil olarak en kalitelisi olduğu su götürmez bi gerçek . Çok memnunum
Hulyalp UmudumOldun islak mendili aldim 18 li koli olarak. Yan komsum kullandi cok memnundu. Insallah bizde memnun kaliriz
SerminMutlu UmudumOldun islak mendilinden cok memnunum bebise henuz kullanmadim 1 paket actim kendim kullaniyorum😂 yumusaticiya karsiyim organik bir deterjan aldim onu kullaniyorum sadece🙏
Bahar12_anne Unibaby deterjan ve yumuşatıcısı aldım memnunum,kızımda sürekli uni baby yenidoğan ıslak mendili kullandım,oğlumada aldım kısmetse doğunca kullanacağım.
Reykzy Uni baby sarı paket olan ıslak mendil sensitive en güzeli parfümsüz parabensiz içeriği güzel sıvı deterjanı ve yumuşatıcısını da kullanıyorum güzel kokuyor memnunum hatta şampuanı da uni baby aldım bence ürünleri güzel içeriği temiz