Arkadaşlar aranızda dış gebelik yaşayan var mı beta değerleriniz kaçla başlamıştı nasıl ilerlemişti belirtileriniz nasıldı benim 5 haftalık olmasına rağmen betam çok düşük doktor hiç bir yorum yapmadı bu konuda bayramdan sonra gel dedi neredeyse 10 gün ve bu 10 günü nasıl geçiririm bilmiyorum çok stresliyim