Yaklaşık 2 haftadır sağ kalçam çok agriyor yatınca kalkamıyorum kalkarsam yatamıyorum 2 gün önce doktor kontrolünde doktoruma izah ettim durumu magnezyum verdi bi etkisini göremedim gün icinde tüm sosyal aktivitelerimi engelliyor bu ağrı ne sağıma ne soluma dönebiliyorum hani iğne vuruluruzda 5 dakika sonra bacak ve kalça kısmı komple kasar ya aynı o şekilde cekiyorum ne yapmam lazım akıl verin kızlar bu arada 31+3 günlük hamileyim