Seval-Bilgin Kızlar selamın aleyküm ben 5 hafta 6 günlük hamileyim daha yeni dün akşam bendem süt kahvesi renginde az leke geldi korkmalı mıyım😢?
defne55 Seval-Bilgin eğer bi kere olan biseyse korkma ama tekrar ederse doktora git yada için rahat değilse hemen görün bi doktora
Bebisveannesi Seval-Bilgin Ben şuan6+4üm geçen hafta bana da aynı şey oldu ama çok az miktardaydı iki sefer gördüm doktora soracağım ama sanırım normal bir şey.
Seval-Bilgin defne55 daha ilk defa oldu bir kaç kişiye sordum kuzenlerimden yerleşme lekesi bizde yaşadık dediler
Seval-Bilgin Bebisveannesi evet bende de çok az öyle yoğun birşey değil sanırım yerleşme lekesi Allah’ın izniyle doktorlarımıza sorarız yüne de
Seval-Bilgin Bebisveannesi aminnnn İnşaAllah onlar bize Allah’ın en güzel emaneti Rabbim hepimize lakıyla anne olmayı nasip etsin hayırla kucağımıza alalım İnşaAllah 🤲🏻☺️