GizemAKaya bende de aynısı oldu 12 haftada tarama da kız denildi 14 haftada başka doktora gittim meraktan oda kız dedi şimdi kontrolüm 2 hafta sonra eğer oda kız derse kesinleşir artık ama yanılma payı oluyor ilk 12 haftada söylendiği için çok küçük oluyorlar bende inanmamıştım 12 haftada 14 de tekrar denilince rahatladım biraz 😂