Adisimmm neyi anlamıyorsunuz Allah aşkına hayatınızda hiç doymadığınız bir an olmadımı bende sizin saçma cevaplar verelim sinir etmeye çalışalım tavrınızı anlamıyorum ?! Madem anlamadınız açıklayayım o zaman normalde yediğim porsiyon da yemekler yediğinde doymayı hissedememe haline doymama denilir ok ?! Ve ayrıca bende bilirim tabiki doyana kadar tıka basa yemek ama bu durum garip geliyor boyle olmazdım cunku o yüzden soruyorum yoksa bende bilirim tabikide doyana kadar yemeği ama bunun çokta sağlıklı olmadığını bildiğimden cahilce hareketler yapmamaya calısmam bebeğimi ve kendimi korumaya calısma isteğimden gelir .