Elcinttk Dilek_k canım bende hamıleliğimin basından beri var ara ara sıtma gibi gelıyor cok kısa sure ama sonra geçiyor.sonrada sıcak basıyor terlıyorum falan ben doktora sormustum normal hormonlArdan demişti
Rukiye2709 Dilek_k enfeksiyon olabilir mi canım idrar yolunda yanma var mı ya da Boğaz ağrın hastaneye gidersen mutlaka crp lökosit baktır . İdrar yolu iltihabına sirke iyi geliyor diyorlar yine de araştır yapacaksan
Nur___ Dilek_k genelde idrar yolu enfeksiyonu oluyor gidip tahlil vermen gerekebilir, bana da olmuştu o haftada
Elcinttk Rukiye2709 benim mesela bakıldı tüm testlerim yapıldı sonrasında hormonlarından dedi doktorum hiçbirşey cıkmadı ama takıbi arkadasın dediği gibi bunlara baktırmalısın atlamısım yazmayı
Dilek_k Rukiye2709 yok canim hic biseyim yok Allah a sukur .burasi soguk belkide ustummu acildi usudum acaba😏