Brl85 yanlış bir düşünce farkındayım ama ben de hep kız olsun istemiştim. 17.haftada erkek olduğunu öğrendim. Doktorum erkek deyince o kadar şaşırdım ki. Kendimi hep kız bebeğe hazırlamıştım. Şu an oğlum 2.5 aylık ve kollarımda uyuyor. Öyle güzel ki, tarifi imkansız. Kucağınıza alınca kızı erkeği kalmıyor. Sadece sağlıklı olduğu için, Rabbim nasip ettiği için , böyle bir güzelliği yasayabildigim için sukrediyorum. Kucağınıza alınca anlayacaksınız. Kız erkek hiç farketmiyormus.