Melikee123 Iyi gunler arkadaslar sezeryan olanlar kac haftalikken dogum a giriyonuz ? 37 mi 38mi daha mantikli yoksa dahami durmasi iyi
Kabarik Melikee123 38 de aliyolar doktorlar sezeryana. Benim riskli durumum vardi 37+2 de girdim. Ama doktor imkan olda 38 kadar bekliycekti. Ne kadar bekleseno kadar iyi
Nazoliii Melikee123 39da aliyor benim doktorum yada 38 artilarda 37 acil bi durum yokken cok erken bence 😏
buseakinn Melikee123 ben zorunlu sezeryan olmuştum. Gün belirlediğim zamanda 40+6da sezeryan yazmıştı nırmal doğurtucam diyip durdu ama nasip
Deletedmom277 Melikee123 38 39 arası alıyorlar anne karnında 40. Haftaya kadar kalabilmeleri iyi bir şey sonrası sıkıntılı.
Yusufarel 37 de de alınır ama erken yani gerek Yok benim 2. Sezeryan inşallah 38+1 de 1 Haziran’da alınacak ilki ise 38+4 de alındı