Haticeee _Yucela_ bende 4 aydır kullanıyorum canım sen yine az kullanıyormuşsun ben her gün sabah kalkınca ve gece yatarken kullanıyorum kakao yağını çok memnunum beyaz tenliyim ve hiç öyle bişey olmadı çok şükür 😌
DeryaSalih _Yucela_ ben de başlıycam artık 9 haftalık olduk erkenden önlem alalım zarar vereceğini sanmıyorum zaten sen de denemişsin birşey olmamış aşırı olmamakla birlikte başlamakta fayda var 😊