İyisini bilmem ama lütfen, çok iyi araştırma yaparak gidin. Ben özel bir hastanede takipliyim, orada yaptırmıştım. Ama hiç memnun kalmadım. Çok pişman oldum keşke daha iyi araştırıp gitseydim diye. Cihaz iyi değildi, fotoğraflar da öyle. Video desen 15 saniye. Muayene de 15 dk sürdü. Ne bileyim içime sinmedi yani.. Sen iyi bir araştırma yapıp git tek diyeceğim bu...