HazelSeren Kızlar bugun kontrolum vardı 12+4 le uyumlu dedı ve bacak arası boş kız olabılır dedı sızce degısırmı ??
Semo Bende o haftalarda gitmiştim kız demişti ama yanılma ola biliyor tabiki o yüzden 15 16.haftayı bekleyin bence ben şuan da 15haftalık oldum haftaya kontrole gidecem bakalım değişmişmi 🧿😄
[silindi] HazelSeren Değişebilir de ama sanmıyorum. Çünkü genelde erkek olan bebekler çok erken belli ediyor kendini. İstisnalar da var tabi
Aguze Ben 32 haftalığım hala net bişe yok😁üç dört doktora gitdim kıza benziyo dedi yan duruyo göstermiyo bimsüpriz yaşamazsak kız🙈
Aguze HazelSeren inşalah öyledir canım bi oğlum var bide kız olsun ister gönül tbi rabbim saglıkla doğmasını nasip etsin cümlemizinkini🥰
Ezgi2019 HazelSeren 12+5 de erkek dedi bana da canm ikili tarama testim de bugün 14+5 im gene erkek dedi ama 2 hafta sonra netleştirelim dedi 🥰
_Kubra_ HazelSeren günümüz aynı bugün gittim kontrole erkek dedi değişir diye bişe almamaya karar verdik 🙈
HazelSeren _Kubra_ bende şimdi almıcam bacak arasında gördümü canım bana boş dedı ondan kız yorumu yaptı
elf0 HazelSeren bana da 12. Haftada erkek gibi görünüyo dedi ama bugün 15. Haftam %99 kız dedi üstelik ilk günden beri erkek hissediyorum sen yyine de bekle canım çok umutlandırma sonra üzülüyo insan ben ağladım çıkınca. Kız olmasını çok isterdim zaten ana yanlış hissettim diye kendime kızdım bu defa sen öyle yapma
HazelSeren elf0 benımde içimde şimdiye kadar hep erkek vardı hatta kızı duyunca şaşırdım erkek organı cabuk olusuyomus kızın gec olusuyomus ya boş deyınce bacak arası kıza yordu ıste ben genede bırdahakı kontrolumu beklıcem dedıgın gıbı ıhtımal sımdıkı yanı
Alarasel HazelSeren yani çok drğişceğini sanmma ama belki drğiltir net değil yan ztn detaylıya girene kadr