38 haftalık hamileyim bebeğimin pozisyonu şimdiye kadar normaldi ama iki gün önce kontrole gittiğimizde doktor bebek ters dönmüş dedi haftaya kadar normale dönmezse sezaryenle alırız dedi ben bu haftaya kadar kendimi normal doğuma hazırlamıştım ve çok istiyodum sezaryen doğumdan korkuyorum kızlar bebeğin dönmesi için ne yapılır bir fikriniz var mı sürekli yürüyorum hareket ediyorum başka ne yapabilirim 🙄