Esraarse benim se 13. Haftada kiz dedi doktorum, ilk seferden beri kız diyor, 26. Haftayız hala kız diyor ama biz dedeleri ve aileleri inandıramıyoruz. Herkes oğlun olacak doğumda değişecek diyorlar. Her şeyimizi kıza göre aldık, ben daha hamile kalmadan kızım olacak diyordum ama bu insanlar inanmak istemiyor..