20 haftalık hamileyim, her uyandığımda ağız içinde damaklarımda şişme var ve sürekli ağız kokusu yapıyor. Diş eti kanamam var zaten doktorum yumuşak diş fırçası kullan demişti ama işe yaramadı diş fırçalamak facia gibi geliyor ki en sevdiğim şey. Ağız kokusu ve damak şişmesi yaşayan varmı ? Ve ne yapabilirim ?