Buse_gcr12 Kızlar BM 16 haftalık gebeyim henüz karnım şişmedi bi gariplik mi var ki karın ne zaman çıkmaya başlar
Tugceee123 Buse_gcr12 benim de çok yoktu hatta post açtım ama suan 16+2 sanki 2 katına çıktı büyüyor anlamıyorsun kafana takma zaten büyüycek 😍😍😍
zynpgdkl Buse_gcr12 bende 16+6 haftalığım hiç karnım yok ☺️İç karınlarımız geniş olabilir İnşallah avantajlı olanlardanızdır ☺️Çatlağımız az olur
BirVeraAnnesi35 Buse_gcr12 yok canım korkma bende 16 haftalığım dışarıdan bakan kimse anlamıyor yeni duyan şaşırıyor çok çok dar giydiğimde birazcık belli oluyor ama kendi göbeğim gibi sanki bebek gibi görünmüyor 😊
Kovaburcu Buse_gcr12 20. Haftada baslıyor hatta 22 falan 😀benim arkadasın 2.5aylıkken 5 aylık gibi karnı vardı o da tuhaf mesela
Eagle564 Buse_gcr12 aslnda kilolu değilsin karnın belli olması lazm. Ben 45 kiloyum 15. Haftada çıktı karnım