Merhabalar hanımlar
ankara şehir hastanesine kontrollerimi oluyorum dogumu orda düşünüyorum. Doğum yapan ya da tanıdığı olan araştıran var mı odaları nasıl özel odaları var mı ücretli ? Yeni doğan ünitesi henüz Yok diye duydum ama bir iki aya sanırım O da gelir. Düşüncelerinizi bildiklerinizi ögrenebilir miyim ?