zytn ben yazdım ztn benim çin takvimindede Aralık ayı kız diyodu doktor geçen cumada kız dedi bugünde gittim yine kız dedi. Çin takvimine inanmazdım ama tuttu sanırım 🙂 seninkide gönlüne göre olur inşallah bakalım tutucakmı. Öğrenince yaz mutlaka canım merak ettim 👼🙏🙋♀️