Arkadaşlar, 11 haftalık hamileyim ama en basından beri hep özelde bir doktora gittim. Şimdi bir arkadasım Alı kahya kadın Doğum hastanesine kayıtlı olmam gerektiğini çünkü ayrıntılı cekim icin orası şart olduğunu söyledi. Sonradan gidenlere de bakılmıyormuş falan. Bu doğru mu? Baska hastaneye veya özele gidemez miyim? Çok mu pahalıdır? Bilenler cevaplarsa sevinirim.