Durununannesi80 Doğum sancılarınız başlayınca genişçe bir kaba su koyup dualar okuyarak doğumunuzun kolay geçmesi niyeti ile otu da o suyun içine koyuyorsunuz, ot açılıp genişledikçe rahim de açılacak deniyor o Sudan da biraz içmenizde fayda varmış tabi benim duyduğum bildiğim bu Canım ilk Doğumda bilmiyordum 2. De kullanacağım inşallah son 60 günüm benim de