Sinembuse Doğumdan sonra yapılması gereken dişlerim var nekadar süre sonra yapılıyor bi bilginiz varmi ? Ben sütümu sagip hemen başlamayı düşünüyorum bayramdan sonra artik dayanamıyorum çünkü bana yardımcı olursanız emzirirken ilaç kullanılıyormu ?
Deletedmom277 Sinembuse Emzirirken kullanılan ilaçlar var ama bunlar belirli ilaçlar diş çekiminde neler kullanılıyor bilmiyorum süte geçmesi mümkün yada geçmemesi gereken bir ilaç olabilir bunu önce doktorunuza sonra diş hekimine belirtmeniz lazım
Yunusilan Bende bunu çok merak ediyorum 37 haftalığım 7 tane dişim ağrıyor hiç bişey yapılmıyor doğumdan çıkıp dişçiye gitmk istiyorum
Sinembuse Yunusilan aynı canim yarin doğumum var kısmetse ama boyle başım gözüm ağrıyor aslında ben dişçiye sordum O bana sütünü sagip verirsin 4 saat emzirmezsin dedi ama tabi yasayan birinden öğrenmek bana daha cazip gelicek 😊
Sinembuse Deletedmom277 Benim çekimler gebelikte yapıldı kanal olucak onuda doktorum 4 saat emzirmezsin dedi .