Meltemp ben son aşamada 3 doktor arasında kaldım.2 doktora gittim detaylı için.Zaten kendi doktorumunda muayenehanesine gidiyorum.Ona da çok güveniyorum.Aslında bir aksilik yoktu.
Kesinlikle çınarlı hastasinde dr Hasan Anıl Bozdereli çok çok çok iyi bir doktormuş.350 ₺ idi.çok özenli,açıklayıcı,sevecen bir doktor.Diğer gittiğim Doktor ise bir profesördü,bu alanda çalışmaları olan önemli değerlerden.600₺ ücret ödedik.İçimiz rahat etti.Ama sadece Anıl beye gitsem yeterliymiş.Diğer doktorda Doç dr cenk gezer’di, iyi olduğunu biliyorum benim doktorum aracılığı ile gidenlere 400₺ diğer hastalara 500₺’ye bakıyor.Doç dr Cenk Gezer,kendisine de bir çok dr arkadaşım gittiği için listedeydi.kendi doktorum ise 400₺’ye bakan dr hakan kanıt’ı tavsiye etti ama aleti çok eski olduğu için onu kafadan eledim.önceden kesin gideceğim dediğim kafamda olan profesörü de daha detaylı araştırınca yorumlardan etkilenerek eledim.Ben 1 ay çok çok çok fazla araştırdım.bugün tekrar girmem gerekse sadece anıl beye giderdim.