Eagle564 15 haftalık hamileyim. Daha önce çene ve favori için lazere gidiyodum. Ancak çıkıyor hala hamilelikten birazda fazlalaştı. Yüzünüzü nasl alıyorsunuz?
Ahidem32 Eagle564 bende lazere gidiyordum çokta güzeldi herşey ama hamilelik dengeleri değiştirdi. Geçenlerde bende ağda yaptım yüz ağda bantlarıyla.
Canoglum001 Eagle564 bende lazere gidiyordum.hamile kalinca biraktim.suan 36 haftalik olcaz kismetse.agda bantlariyla aldim hep bu zamana kadar
espalp Eagle564 yok olmuyor 🤷♀️ Ama önceden hiç yoktu hamilelikle çıktı rahatsız olduğum için ağda pratik geliyo öyle aldırıyorum
Meryu Eagle564 bende lazere gidemiyorum malum. Valla iple aldırdım 1 aydan fazla oldu lazerden daha etkili bile geldi bana 🤷🏻♀️
Glzekc Eagle564 bnde lazere gidiyordum ama hamilelikte doktorum kesinlikle yasak dediği için ağdaya döndüm maalesef