Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor ? Ben çok halsizlik yaşıyorum sabahları yataktan dayak yemiş gibi uyanıyorum eşim akşamları yürüyüşe çıkarıyor yarım saat bile yürüyemiyorum burnum sürekli kapalı zor nefes alıyorum 😕 bir de bu bebeklerin kanala inme durumları nasıl oluyor hiç anlamadım ben bilen var mı ?