EsraSevimli Kızlar Merhaba, Başakşehir Tıp Merkezinde kontrole giden,doğum yapan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Brcavci7 EsraSevimli merhaba ben Fatma hanıma gidiyorum. Doğum için henüz çok erken 17.+3teyim. Genel olarak ilgi alakadan memnunum ilerleyen zamanlarda ne olur bilemiyorum
gamzosgamzos Kesinlikle onermiyorum ilk bebegimi ihmal yuzunden kaybettim o zaman Aliye hanim vardi kalp atisini duyduktan sonra benden hic tahlil istemedi bende troid sorunu varmis o tahlil isteseydi orda belli olucakti ve ilaca baslicaktim bebegimin kalbi durmamisti daha once yavsladi onda bile tahlil istemedi onu birakin bi kurtaji yapmadilar ameliyathene temizlikteymis ya acil bi durum olsa ve para tuzagi kesinlikle 110 lira etmiyor yenibosna nisa hastanesini oneririm 75 tl muayene ilgi alaka mukemmel tum doktorlari iyi sahsen ben memnun olsamda basaktipa guvenipte dogum yapamazdim buhara hanimi ovuyolar yengem gidiyodu ona her muayenede 2 saat bekliyodu
EsraSevimli gamzosgamzos Öncelikle çok geçmiş olsun çok üzüldüm :( Nisa hastanesinde arkadaşım normal doğum yaptı .Çok memnun kalmıştı doktorundan..Sadece bebek hemşireleri çağırdıkça geliyor ondan rahatsız oldum demişti.Ben de o yüzden başka hastane arayışlarına girdim açıkcası..Henüz gebelik yok olmadan en azından kafamda bir kaç hastane ve doktor olsun istedim.Yorumunuzu dikkate alıcam teşekkür ederim
gamzosgamzos Zaten orda Mukadder diye bi doktor var o doktorluk diplomasini nasil almis bilmiyorum sakin ona gitmeyin kocaman kistlerimi gormedi kuzenimdeki sorunuda bulamadi asık suratli lafi agzindan cimbizla cekiyosun devlet hastanesi doktorundan hic bir farki yok
gamzosgamzos EsraSevimli cok tesekkur ederim Allah razı olsun canim Rabbim kucagini doldursun inşaAllah kurtajim nisa hastanesinde oldu enfeksyon sorunum olmadi agrim kanamam uzun surmedi 25. Gunumde adet oldum ve hastaneden cok memnun kaldim cok temizdi hemsiler guler yuzlu ve ilgili onlugumu bile hemsire giydirdi once dusurmeye calistilar ilacla dusmedi o surecte hemsire sık sık ziyaret etti yanimda esim kayinvalidem ve kuzenim vardi refakatci yemegi verdiler kurtajdan sonra banada ymek verdiler ilgi alakadan cok memnun kaldim kesinlikle oneririm basaksehirdemi oturuyosun
Brcavci7 gamzosgamzos aaaa gerçekten Başakşehir tıp merkezi hakkında böyle mi düşünüyorsunuz :( içime çok büyük bi kurt düştü. Artık hayatta gitmem oraya :( Nisa hastanesini çok övüyorlar gerçekten. Valla çok sağolun yoksa böyle şeylerden hiç haberim olmayacaktı
Taneminci gamzosgamzos whatsapp grubu için instagramdan numaramı yollasam sana benide gruba alın 😂🤦🏼♀️
EsraSevimli gamzosgamzos Amin Canım benim ne güzel dua etmişsin Allah razı olsun. Avcılarda oturuyorum. O kadar içimi rahatlattın ki hastane konusunda.. Büyük bi ihtimalle Nisa hastanesine gidicem bende ☺️
gamzosgamzos Brcavci7 rica ederim canim gercekten yasadigim tahlisizligi anlattim Rabbim kimseye yasatmasin eminimki nisa hastanesinden cok memnun kalicaksiniz
Brcavci7 gamzosgamzos canım tekrardan cok büyük geçmiş olsun😔 rabbim gönlüne göre versin inşallah ❤️ Bi dahaki kontrolde oraya gidicem peki önerdiğin bi doktor var mı
Brcavci7 EsraSevimli bende oraya gidicem irtibat halinde kalalım haber verin bana memnun kalırsanız olur mu 🥰🧚♀️🤗
gamzosgamzos Brcavci7 cok tesekkur ederim canim Rabbim razi olsun 😍istersen instagramdan ekliyebilirsin beni gamzeismail25052013
gamzosgamzos Brcavci7 seymin Turan canim kurtajimida o yapti tekrar hamile kalmamada o vesile oldu gercekten cok moral veren ilgili bi doktor gereksiz yere moral bozmuyor ilk kontrolde cok panik yapmistim ilk bebegimi kaybettim diye bi sorun olmasindan korktum elimi tuttu destek verdi agzi besmeleli