[silindi] merhabalar 25. Haftamıza girdik. Pendik Medikal parka gidiyorum. Bahar Ergen Hanıma. Gayet ilgili ve Samimi bir Kadın. Çok cana yakın davranıyor. Ayrıca whatsup filan cevap veriyor, bilgilendiriyor. Birkaç kişidende Genel olarak hastahane ve doktorlardan memnuniyet duydum.
hayırlı doğumlar diliyorum