Anneler günaydın. Üst bacaklarımda kasığıma yakın bölgede yürürken yatarken ayakta dururken inanılmaz bi ağrı var. Ve bu beni uykumdan bile uyandırıyo. Annem hamilelikten dolayı diyo ama ben daha 13 haftalığım. Okuduklarıma göre son aylarda başlıyormuş bu ağrılar. Bu ağrının oldugu yerin adı ne kafayı yicem gerçekten hayatımı etkiliyo. Ne yapsam geçer neden ağrır sizdede oldu mu aynı durum ?