Tazeanneadayi Halles ben normal doğum yaptım külot olanindan aldım çok memnun kaldım paket bittiği zamanda gece pedi kullandım kanamam kesilene kadar
Kabarik Halles bence nasıl doğum yapacağınızla alakalı bir durum. Eminim normal doğum için inanılmaz kolaylıktır. Ben sezeryan oldum kullanamadım dikiş olan yerleri acıttı. Dikişimde acık kalmasını istediler bandaj yoktu sıkıntı çektim hemen normal kilot ped kullandım.
Ssraa nrsly aa çok teşekkürler☺️ Şuan 67yim doğuma bir ay kaldı tabi doğumdan sonra 3-5 de gidiyor ben orta boy aldım sanırım ideal☺️
Esrabrhkl Az çok tecrübem var ilk doğumum geçen sene olmuştu ..şuan 2.dogumuma 2 ay var depend pahalı ama gercekten değer.bi defa kullanıyorum sürekli aldigin bisey değil zaten
Kader5516 Ben hem depend hem lohusa pedi aldım dependi sonuçta bi süre kullanıcam sonrasında pede geçiş kaçınılmaz olacak hastanede depend işime yarar diye düşünüyorum aksi durum olursada ped kullanırım🤷♀️
Rrraaaiiinnn Kader5516 lohusa pedi nedir normal adet olunca kullandigimiz bezlerden mi ne aldiniz bi link atar misiniz lutfen
Kader5516 Rrraaaiiinnn link nasıl atıldığını bilmiyorum ama ebebek lohusa pedi yazarsanız çıkar 10 tane emiciliği ve pamuksu oluşu diğer pedlere göre daha iyi olduğu için ilk etapta onu tercih edicem