Zeynepca Kızzlaarr 10+5ikizlere hamileym. Pazartesi doktora gittim ikisininde kalbi atıyordu ama akşamnda kalbim o kadr sancıdı kii.. ama çarşamba günü yani dün mide bulantısı, baş ağrısı, kalp, halsizlk.. hiçbi belirtim kalmadıı?? korktum napmalıym
ekara Zeynepca sen için rahatlaması için doktora git çünkü şimdi kafana takıp boşuna stres yapıcaksın bebeğini gör rahatla. Belirtiler her zaman olmuyor ki bir gün çok şiddetli oluyor öbür gün sanki hamile değilmişsin gibi hiçbir belirti yok. Bunlar zaman zaman oluyor korkma.
SvcnnKmlcc Zeynepca bi kere aynısı bende de olmuştu doktora sordugumuzda sıvı tüketmemi ve dinlenmemi söyledi vücut susuz kalmış olabilir dedi sonra düzeldi çok şükür bi dene istersen canım meyve suyu falan tüket bakalım nolcak baktın değişme yok öyle doktorunla irtibata geç bence bende çok korkmuştum 🙏🏻
Zeynepca Omenlove Çok korktm ama gebeliği öğrendiğimden beri hep bi halsizkk mide bulantısı vardı. dün aniden kesildi ve daha 10.haftadaym. doktora gidp gitmeme konusnda kararsz kaldm.
Okyanusolmak Huzursuz olacağına kalk doktoruna git ;) kalplerini yeniden dinle gel. Ben öyleydim şahsen 😄