Anneler merhaba. 29+2 haftalık hamileyim. Normalde gün içerisinde, gece bebeğimi çok hissederdim. Ancak iki gündür ip gibi kesildi çok ama çok az hissediyorum. Endişe ediyorum. Onu hareket etmesi için tetikleyebilecek ne yapabilirim? Ve bu haftalarda böyle olan var mı?