Suzanusta Kızlar 38 haftalık olduk bi kaç gündür çok kötü midem yanıyor boğazıma doğru yanma hissi geliyor bu durumda olan var mı
Alinam Suzanusta bizde 36 ya giriyoruz elimde rennie şurup şişesi şarapçı gibi geziyorum en fazla 3 güne 1 şişe bitiyor tepeme dikiyorum artık kaşık ölçü yok Dr iç sıkıntı yok dedi
Lovelies Suzanusta 25 haftalıgm su bile içsem daha cık yanma oluyor rennieden başka cözüm bulamadım bende:/
Bsrakzmn Suzanusta bende 37 haftalığım ve aynı durumdayım bir kaç haftadır gaviscon içiyorum doktorum kullanabilirsin dedi söylediğimde o rahatlatıyor hamileler için de zararı yok zaten kullanılabilir yazıyor aklınızda bulunsun 👍🏻
Alinam Suzanusta yani başka yöntemi yok malesef bol elma yiyorum mide asitim düzenlendi diye bi de bu şurup işte içiyorum az rahatlıyorum tekrar başlıyor tekrar içiyorum
Alinam Suzanusta su iç önce susuzluğunu dinsin sonra şurubu içince 1 saat bişey yiyip içme ki işe yarasın bi de dik pozisyonda olursan daha iyi olur uzanıyorum ben haftalardır 3 yastıkla yatıyorum ama mecbur yapılacak bişey yok acı kesinlikle yeme baharattan kaçın
DuyguDuman Suzanusta ben daha 25. Haftadayım ama bu yanma ve reflü işi yediklerimizle çok alakası mesela ben bugün hiç içmedim. Soğan, baharat salça falan çok tetikliyor ve senin haftanda galiba kurtulmak zor. O günler beni de bekliyor 🤦🏻♀️
Hs20 Haftadayim benimde oluyor ara ara bende gaviskon diye bi surup aldim onu iciyorum daha asiri yok ama mecbur kaldim mi iciyorum simdilik baska hic bisey fayda etmedi bana malesef
Suzanusta Bsrakzmn ı Bsrakzmn evet onu kullandım bende ama 5 dakika bi etki gösteriyor tekrar başlıyor yanma
Suzanusta Alinam acı yemiyorum baharat azalttım tuz öncelerde vazgeçilmezimdi şimdi onu da baya azalttım o şurup çok şükür iyi geldi ya
Bsrakzmn Suzanusta ben 2 yemek kaşığı içiyorum geçiyor ama sizin daha şiddetli de olabilir yanma tabi