Beni bilenler biliyodur belki 33.haftada nstde sanci cikmasi uzerine cati muayenesi yapilmisti bana acilma yoktu 37+2 de gittigimde ise yine nstde sancı cikmasi uzerine cati muayenesi tekrar yqpildi ve 2cm acilma vardi bu sefer doktorum yarin bebegi alalim dediginde sok gecirdim ve 4 gun daha istedim kendisinden geldi gecti 4. Gun gittim ve suanda cocugumda yanimda mışıl mışıl uyuyor kizlar oyle guzel kokuyorki huzur veriyor adeta 😍😍 burada gunler sayıyordum gecmez etmez nasil bitecek diye ama Rabbime sukurler olsun geldi ve gecti istegim uzerine sezeryan oldum ben genel anestezi istedim spinalda belde agri kaliyo dedikleri icin riske atmak istemedim kendimi ben iyi olayimki bebegimede iyi bakayim sorulariniz varsa sorabilirsiniz musait oldukca cevap vereceğim Allahim hepinizi kurtarsin insallah🙏🏼🙏🏼 hepinize girmedende cokca dua ettim uzun oldu hakkinizi helal edin🙏🏼🙏🏼❤️💜