Cansu37 canım bebeğim 5 aylık daha yeni odasını düzeceğim😍 tayinci olduğumuz için oda almamıştık ben parça parça alacağım. niloshkau kullanıcı adım ordan paylaşacağım sen de eklersen beraber destek olabiliriz oda kurma macerasında birbirimize 🙈 tavsiyelere çok ihtiyacım var . Şu zamana dek anne yanı beşiği kullandık ama hareketlendi bebeğim düzgün bir beşik almak şart oldu ben ikeadan alacağım. Dolabını da yine ikeadan alacağım. Duvar kağıdıydı dekorasyonuydu yatağına korumalıktı örtüydü onları instagramdan birkaç hesap var oradan alacağım