Lelo
bebeğin aşşada değilse plesantan iyiyse doktor da bişey demediyse bence bi zararı yoktur canım daha 13 haftalıksın bi sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Benim aşşadaydı bebeğimde plesanta da o yüzden ilk başından beri ilişki yasak 🚫
33 hafta bitti bugün. Ama sen yinede bi daha ki kontrole gittiğinde doktoruna sor o daha iyi bilir ☺️