Muhammedtalha123 Cok sukur bende dogum yaptm artk sabah kanama ve 3 cm aciklikla hastaneye geldim fakat bizim bebis gec geldigi icin kakasini yemis ve acil sezeryana alındım.sezeryndan sonra gazin cikmasi icin napabilrm yardmci olurmsnz
Mamyyy Muhammedtalha123 sezaryen dikişi zorluyor mu acaba geçmiş olsun bebeğiniz analı babalı büyüsün inşaAllah sağlıkla hayırlısı ile
Tuubaaa Muhammedtalha123 bebeğiniz hayırlı olsun size de geçmiş olsun. Sakız çiğneyin ve bol bol yürüyün.
Hulyarsln Muhammedtalha123 gözünüz aydın 🧿 gaz için kuru kayısı alınıp kompostosunu yaptırın için bol bol birde yürüyün..